Uwaga!!!
Teren miasteczka biegowego dostępny jest tylko i wyłącznie dla Straży, obsługi medycznej i organizatorów!!!

Wyznaczonych zostało 8 miejsc z możliwością parkowania:

Biuro Biegu będzie czynne w dniach 13-14.02.2020r (czwartek-piętek), w godz. 8:00 - 22:00, w Centrum Aktywności Społecznej „Pogórze”, ul Żołnierska 13, Podgórzyn.

Osoby, które zgodnie z regulaminem zgłosiły odbiór pakietu w dniu startu (15.02.2020r), będą mogły odebrać pakiet w godz. 8:00-9:30 na polanie, gdzie odbędzie się strat Biegu.

Osoby, które chcą odebrać pakiet za innego zawodnika, muszą posiadać podpisane upoważnienie do odbioru pakietu.

Przypominamy, że aby odebrać pakiet należy okazać swój dokument tożsamości.

Uwaga!!!
Z końcem stycznia, zgodnie z regulaminem, minął termin opłat za Bieg.
We wtorek (tj. 4.02.2020r.) będziemy ponownie weryfikować wszystkie wpłaty i osoby, które do tej pory jej nie dokonały, zostaną usunięte z listy zawodników. Jeżeli w wyniku tej operacji zwolnią się miejsca, to o godz 22:00 zostaną uruchomione zapisy dodatkowe na dystansie 10km.
Wciąż są wolne miejsca na dystansie 20km.
Na wpłaty od nowych zawodników czekamy do końca tygodnia tj do 9.02.2020r.
Niestety, osoby które zapiszą się w lutym, nie będą mogły wybrać rozmiaru koszulki.

Jeśli interesujesz się sportem lub turystyką aktywną albo po prostu lubisz pomagać, masz zapał do ciekawych i ambitnych wyzwań to ZAPRASZAMY Cię do grona wolontariuszy podczas VIII Biegu Icemana 2020.

Regulamin VIII Biegu Icemana - 15.02.2019r.
Zachęcamy do lektury.

Regulamin do pobrania (PDF) [915.61 KB]

Wspierają nas: